Coachende kommunikasjon

Bli BEDRE på samhandling! 

 
TNGC_ APRIL_ Norske Knapper nettside -4.png

Hva skaper engasjement og stå-på vilje på arbeidsplassen? Lær deg kommunikasjonsteknikker som skaper godt samarbeid og engasjement.

Tema i kurset

  • Kommunikasjon på ulike plattformer    

  • Hvordan skape motivasjon og samhandling 

  • Lytting og stillhet

  • Effektive spørsmål

  • Skap klarhet, viktigheten av tydelig kommunikasjon      

  • Fokus på potensialet, hva ser du?  

  • Coaching vs. veiledning og mentoring

Forventet utbytte for arbeidsgiver:

  • Mer effektiv kommunikasjon  

  • Avklarte forventninger og tydeligere ansvarsfordeling       

  • Effektiv tidsbruk

  • Bedriften kan fokusere på mål og visjoner, heller enn energisluk og mangelfull kommunikasjon.

 

Forventet utbytte for deltakerne:

  • Forbedrede kommunikasjonsferdigheter, også virtuelt       

  • Økt motivasjon og mestringsfølelse

  • Økt selvinnsikt

  • Bedre relasjoner på jobb og privat

Å omgås kolleger kan enten inspirere eller sluke energi. Kommunikasjon kan være krevende. Evne til lytting, tydelighet, og til å motivere andre kan trenes opp.

Coachende kommunikasjon hjelper deg å ta ut potensialet i dine medarbeidere. Ledere med en coachende tilnærming løfter sine ansatte og skaper psykologisk trygghet. 

Dette kurset er praktisk, med en god blanding av undervisning, demonstrasjon av coaching og øving.

Vi tar gjerne en prat om hvordan vi kan holde dette kurset hos deres bedrift.